søndag 5. februar 2012

2 timers spinningøkt

I dag var det den berømte VRtimen på 2 timer, og jaggu så holdt jeg ikke ut! Halvparten av vi som startet fullførte. Vet jo ikke hvor mange som hadde planlagt å være ferdig etter en time da, men velger å tro at noen ga seg tidligere enn først planlagt ;)

Vel, det var da 1 time styrketråkk. tuuuunge seige drag på 7-8 minutter hver, med litt pause mellom, og så var det 1 time intervall, med litt kortere drag, på 3-4 minutter, og litt pause der også. Finfin økt altså! Ble både sliten og fikk presset kroppen litt. Er overrasket over hvor mye futt jeg tydeligvis har i bena, for jeg kunne ha fortsatt etter de to timene, og det er ikke fordi jeg lå på latsiden, jeg ga full pupp... Skal definitivt på flere av de timene :)

Og igjen, noen observasjoner...
- Velourbukse er vel kanskje ikke det beste å sykle i, ei heller tykk collegegenser.
- Det er lov å holde igjen setet/styret når man skal ta det ned, så ikke det smeller så de hører det på andre siden av fjorden
- Solbriller når man trener styrke...??
- Glippe på ryggen mellom bukse og t-skjorte er ikke lekkert...
- Pause på spinning betyr ikke slutte å tråkke...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar