fredag 24. februar 2012

TGIF

Da var det  helg gitt. Det har vært en hektisk uke, mannen har jobbet mye ugunstig og da blir det ikke mye tid igjen for bloggingen.

Men, har fått trent det jeg skal, torsdag, fredag, mandag, onsdag og fredag igjen. Godt fornøyd. Jeg begynner å nærme meg en vekt jeg kan leve med, selvom jeg er 6kg unna målet mitt. Det er deilig å se resultater av treningen, kiloene forsvinner og magen går sakte men sikkert bort. Og det er absolutt noe å ta med seg når motivasjonen svikter. Akkurat nå for tiden er det ikke noe problem å finne motivasjon, treningen har blitt en vane og det er rart de dagene jeg ikke trener. Jeg er veldig spent på hvordan dette går når jeg ikke er i permisjon lenger, men jeg skal vel få til noe, selvom det ikke blir like fast som det det er nå. Med jobbing på dagtid og mannens turnus så blir det vanskelig, men får være flink til å trene de dagene man kan. Og ikke minst benytte seg av den utrolig fine rulla man har i kjelleren, det er jo nettopp derfor jeg fikk den :D

Har godt med krutt i bena for tiden også, det er godfølelse det! Ikke lenge før jeg kan skryte på meg første asfaltturen. Gleder meg!! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar