fredag 3. februar 2012

Helg!

Da var det helg igjen da, tiden flyr!

Blitt dårlig med innlegg her, mini har vært syk stakkars. Hoster så halve lunga kommer opp. Ikke mye moro :(

Tirsdag fikk jeg meg en økt på rulla, og det var ganske så moro, men fytti så tungt! Er jo som å sykle konstant i oppoverbakke. Ga meg etter 25 minutter, og er egentlig ganske så fornøyd med det.

Ellers ble det en spinningtime nå i kveld, og den var knall!! Hadde skikkelig krutt i bena, som var der fra start til slutt, og da er det utrolig moro å sykle. Håper jeg har de samme bena nå på søndag, og ikke minst på VR. På søndag skal jeg prøve meg på en 2-timers økt, først 1 time styrketråkk og så en time intervall. Jeg er redd jeg... Litt redd for å spy, litt redd for å ramle av sykkelen, litt for å besvime. Skal komme oppdatering etter den økten!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar