torsdag 22. desember 2011

Hei!

Ja, her er jeg. Tenkte å skrive litt om alt mulig egentlig. Fokuset blir vel hverdag, småbarn og få tilbake kroppen etter to relativt tette graviditeter.

Litt om meg; jeg er gift, har to jenter jenter(ei på 2 år og ei på 2 mnd) og er pr dags dato i fødselspermisjon. Selvom man har en trillion avtaler når man er i permisjon, så tenkte jeg å få tid til å få skriblet ned litt her innimellom, både hverdaglige ting, og treningsting. Har som mål å få en grei kropp, etter to svangerskap som ga meg en utenomjordisk stor mage. (og også disse skjønne jentene da selvfølgelig) For å nå dette målet, så har jeg meldt meg inn på et nytt treningssenter. Hadde veiledningstime med en personlig trener på mandag som var, og jaggu vet han ikke hva han snakker om. Var støl allerede etter en dag. En dag med normal trening er det jo vanlig å være støl etter, men etter 15 min med kun rask gjennomgang av programmet han lagde? Nei ikke veldig. Så jeg har nok absolutt havnet på rette plassen. Så får vi se da, hvordan kroppen her takler trening igjen. Har vært ganske aktiv på treningsfronten tidligere, men med to små og en mann i turnus så er det ikke så lett å finne tid til trening. Dog, det skal nå prioriteres, for trening er jo egentlig bare gøy! Man må bare huske den gode følelsen man får når man er ferdig med en god økt. Det er en følelsen som må dras frem når man sitter under pleddet i sofaen, det er mørkt, kaldt og trist ute, man må kanskje skrape bilen og for å komme seg avgårde til trening, men den følelsen, den må man bruke for alt den er verdt har jeg funnet ut. Men ført og fremst, så er det jul. Og julemat er det også for en som skal i form, det må man unne seg.

Vi blogges :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar