mandag 26. desember 2011

Hverdag

Da var vi tilbake til hverdagen igjen, selvom den bedre halvdelen har ferie, og jeg er jo i permisjon. Har Vært på spinning i dag, første time på nytt senter. Skal fint klare vektmålet mitt hvis jeg får to av de timene der i uken. En utrolig bra time, som fikk frem både melkesyre og heseblesinga. Makan!
Hadde noen runder, der vi skulle ha tunge drag, opp og stå, men ikke bevege overkroppen. Tungt ja! Og siste runden før nedkjøringa, litt over 1 min med så tungt at man ikke klarte å tråkke hvis man satt. Kom meg gjennom hele timen, og godt fornøyd med egen innsats. Skal få til en ny økt på onsdag regner jeg med, og styrke senere i uken. Får se an hva det blir tid til. Med juleferie fra barnehagen er det ikke bare-bare å skulle få tidskabalen til å gå opp.

Så har vi prøvd noe nytt i dag også, nerdeskattejakt, også kalt Geocaching. Min bedre halvdel overtalte meg, og vi kledde på oss og barn for å dra ut på tur for å finne en boks som lå på et gitt koordinat. Moro var det, men erfaringen sier at dette er noe man gjør når man ikke har en mørkeredd 2-åring som holder på å få en jeksel... Når den nevnte 2-åringen ikke vil mer, nei da vil vi ikke mer, og legger oss ned på bakken, i type plankestil. Så etter å ha funnet en, bestemte lillesjefen at nok var nok, og vi skulle hjem og se på bæ (sauen Shaun) og spise gugu (Yoghurt). Moro var det ihvertfall, så i morgen skal vi prøve oss på en til, hvis formen og humøret er der. (på lillesjefen...)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar