søndag 25. desember 2011

Vel overstått

Da var julaften over for denne gang.
Det var absolutt en koselig dag, med masse god mat og mange fine pakker.
Mini fikk mange fine pakker, både vogn, kjøkken, dukker og klær. Minste fikk den tøffeste gaven
Jenta er ikke 3 mnd engang, men må jo ha vans må vite ;)

Mor og far fikk også gaver, klær, turting, gps til far og rulle til mor. Godt fornøyde, og faktisk er det ikke en eneste gave som må byttes! Folk kjenner oss og er flinke tydeligvis.

Nå er man ferdig med julaften, bare kosen igjen. Så nå skal jeg begynne med et nytt prosjekt; lage kake! Planen min er å lage dåpskaken til minsten selv, men da må jeg øve litt først. Venter masse baketing i posten den neste uken, så det blir bra. Har tenkt ut en plan for hvordan kaka skal se ut, helt fra egen fantasi. Skal legge ut litt bilder etterhvert også, når jeg har prøvd meg. Må lære meg å lage og jobbe med mmf (marsmellowsfondant). Har aldri jobbet noe med det før, har hørt at det er både lett og vanskelig, så får bare hoppe i det og håpe på det beste.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar