fredag 23. desember 2011

Jul!

Nå er det jul, for nå har jeg fått sett grevinnen og hovmesteren.
Det har faktisk ikke gått et eneste år uten at jeg har sett den. Husker da jeg var liten, så stoppet vi opp med julepyntingen for å se på den. Syns ikke den var så morsom, og syns det var ganske så teit at vi måtte ha pause bare for å se på den! Har et litt annet syn nå gitt. Håper virkelig barna våre også vil se gleden i den etter å ha sett den "påtvunget" i barndommen når de også blir voksne. Koselig med tradisjoner, jeg er veldig glad i det. Her har vi nå en god blanding av våre egne tradisjoner fra vi var små, samt at vi har lagd noen egne også, i håp om at barna vil se tilbake på julen som en koselig og hyggelig tid. Jeg elsker jul, rett og slett.

Så, med det ønskes det god jul!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar