torsdag 29. desember 2011

Sånn gikk det...

Skulle på spinning i dag jeg, men formen var så dårlig at det ikke var noe sjakktrekk å trene. Så derfor ble det hjemmekos med besøk, 4 voksne og 4 barn. Det er mye lyd og mange mennesker i den lille stua vår. Men er jo det romjulen er til for, å besøke og få besøk av venner og kjente. Koselig :)

I morgen skal mini til mormor en tur, og det tror jeg alle gleder seg til. mormor gleder seg mest tror jeg. Mini er lei av sine foreldre, og foreldrene er tomme for idèer for hva man kan underholde en 2-åring med, som 2--åringen liker. (Mange idèer, men ikke alt som faller i smak  :P )

Mens jeg nå pleier formen, så har jeg lagt en slagplan for hvordan jeg skal nå målene mine for trening. Skal prøve å få til 2 spinningtimer i uken, og 2 økter med styrke. Da bør jeg klare å bli kvitt magen min, samt få litt sykkelform. Delmål 2 er jo å komme seg helskinnet gjennom Vestfold Rundt i mai, 96km. Slik formen er nå, vil jeg trenge ambulansebistand før 1 mil, så har en jobb å gjøre gitt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar