lørdag 14. januar 2012

Fornøyd!

Jaggu, nå er jeg et skritt nærmere Vestfold Rundt, jeg har fått meg landeveissykkel!
I går var det min tur til å få sykkel, så nå er det en splitter ny Gavia Tourmalet i kjelleren! Sykkelen har full ultegra gruppe, og for de som ikke kan sånne ting, så betyr det at den ikke vil dette frahverandre etter 1 tur ;)
Og herligheten ser slik ut;
Bildet lånt fra bikeshop.no


Fikk også med noen knakende fine landeveissko, så alt matcher. Må jo være litt jålete også. Skoene er fra Shimano (R-133) og for min del så er det kun Shimano som gjelder på bena når man sykler. Har ikke prøvd noe annet, men er knallfornøyd med Shimano, så ser ikke behovet for å prøve noe annet.
Bildet lånt fra bikeshop.no

Så nå er det bare å få satt opp sykkelen på rulla i kjelleren, så er det klart for å bli kjent med denne type sykling også. Gleder meg stort, selvom jeg er veldig skeptisk til at så tynne hjul skal klare å holde meg oppe. Men, når man ser på Tour de France, og hva de syklene takler, så bør vel sykkelen klare å holde meg oppe.

Og angående meg og vekta, vi har kommet litt på hils igjen, men vi er ikke venner ennå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar