mandag 30. januar 2012

Morgenstund har gull i munn

I dag var det hardt å stå opp tidlig! Forrige permisjon, så lå vi å duppet i senga til 10-tiden (utenom den tiden jeg var på skolen selvfølgelig) mens denne gangen så er det opp tidlig hver dag. Eller, tidlig for oss, vi må rekke levering i barnehagen før 9.

Hadde en litt slitsom dag i går, med en halvpjuskete jente som skulle sove hos mamma og pappa, og dominoeffekten her blir jo at hun sover godt, det gjør ikke mamma og pappa...
På grunn av denne halvpjuskheten så hadde vi inne dag... Og det tærer på altså. Litt for syk til å være ute, men litt for frisk til å være inne en hel dag. Humøret blir ikke på topp av sånne dager. Men, det var verdt det hvis hun slipper å bli syk :)

Ellers var det ny spinningtime igjen i dag. Note to self; ta med treningssekken inn fra bilen, sykkelsko blir kalde!


Tror forøvrig kroppen min savner litt sukker, for jeg drømte at jeg kjøpte Tyrkisk Pepper drops i natt.

Så, en fin økt, men jeg mistet all krutt i bena etter bare 20 minutter. Fikk heldigvis hentet frem litt igjen, men det var tungt i dag gitt. Instruktøren brukte musikken aktivt i dag og, I like!!
Det har forøvrig minket med antall folk som dukker opp på spinningtimene, nyttårsforsetttrenerne begynner å gi seg virker det som.

Og, jeg har ikke tenkt til å si noe mer enn; jeg trodde 80-tallet var ferdig...  Enough said...


http://hairstylestoday.net/wp-content/uploads/2011/11/Andre-Agassi-Mullet-Hair.jpg





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar