fredag 27. januar 2012

Nytt sete

Ja, så var det jo dette sykkelsetet da...

Nå har jeg hatt et testsete hjemme, for faktisk, man kan låne med seg et sete hjem. Hvem hadde trodd det? Har fått prøvd det litt, men ble ingen kjempe opplevelse.

Så i dag på spinninga, så fant jeg ut at jeg måtte finne ut hvor bredt det setet er, for det passer denne rumpa riktig så bra. Så etter timen gikk jeg til dyst. Brukte først håndkle for å måle, og brettet det etter bredden på setet...Fant etterhvert ut at sannsynligheten for at det endrer seg i sekken min på vei hjem er ganske stor. Så endte opp med litt papir, og rev av. I ettertid så vet jeg ikke helt om jeg tør å dra på spinning igjen, i frykt for at noen har fått med seg hva jeg har gjort. Altså, her sitter jeg å skriver om mine observasjoner av hoppende og vaggende spinningmennesker, og jeg har jo ingen garantier for at noen andre skriver eller forteller om hun rare på spinningen som gjorde et eller annet rart med papir på setet på spinningsykkelen. Dog, jeg fikk nå funnet ut hvor bredt setet rumpestumpen liker, og dro avsted for å handle. Endte opp med et fint og fjongt sete fra Fizik
Bildet er lånt fra http://bikeshop.no/img/cache/4/3/7/tnList_643770363_1_1_Big.jpg

Så nå får vi håpe at rumpa blir fornøyd!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar