tirsdag 24. januar 2012

Sløvt!

Nå har jeg vært sløv her, full skjerpings!
Men, grunnen til sløvheten har vært barnesdåp for minsten. Hun ble døpt på søndag, så nå med jul, nyttår, dåp og alt ferdig, da kan vi fortsette fokuset på trening. Har fått trent litt siden sist, blant annet hadde jeg verdens kjedeligste spinningøkt forrige onsdag.

Grunnen til at den var så kjedelig var fordi hun som hadde timen var ikke noe inspirerende, skrudde ned volumet på musikken, og hun brukte ikke musikken aktivt for å få til en god økt. Jeg mener at når man har en låt som egner seg kanonbra til tunge drag og litt spurt, så bør man benytte seg av det, ikke kjøre tungedrag HELE sangen, som allerede var gjort på annenhver sang siden vi startet. Sånt blir jeg veldig demotivert av. Så, i morgen er det ny økt, og da satser jeg på å stille klar til dyst igjen. Sofaen er veldig god, men det var denne godfølelsen etter trening da, for ikke å snakke om at det nå er 4 mnd til VR.

Ellers bakte jeg jo egen dåpskake til minsten, og dessvere fikk jeg denne gangen erfare hva gamle marsmallows gjør med mmf'en. Uansett hva jeg gjorde, så smuldret den seg opp, spjæret  og var generelt veldig tørr. Så, fersk marsmallows folkens! Så slipper man å vaske mmf fra vegger og tak etterpå...

Bortsett fra det, så ble kaken vellykket. Fin og god. Og selve dåpsdagen gikk også fint, virket som folk hadde det bra, og det er jo viktig. Mini fikk holdt et lite sjarmshow i kirken også, som 2-åringer flest. Og her er resultatet:


Nå er det snart barseltreff, og i morgen er det trening. Hadde treningsfri i går med god samvittighet etter helgens stress. Heldigvis utgjorde ikke kakene noe på vekta, det liker vi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar