søndag 8. januar 2012

Sløv

Har vært sløv på å skrive her gitt. Skjerpings...

Vel, har fått trent det jeg skulle, spinning på onsdag, styrke på fredag, spinning på lørdag.
I morgen skal jeg bite i det sure eplet å bli med på saltrening som ikke er spinning. *Grøss* men, skal prøve sammen med ei venninne. Corebar skal vi være med på. Corebar er etter det jeg forstår trening med en vektstang. Det er forskjellige stenger med forskjellige vekter, tror jeg går for en lett i morgen. Også fordi jeg har senebetennelse i armene, så er ikke helt sikker på hvor bra corebar er for armene mine. Men, jeg skal gi det et forsøk, man må jo prøve også. Kan ikke bare sitte på sykkelen, selvom det er det som er mest gøy. Kan hende jeg blir positivt overrasket. Legger inn et bilde av en type corebarstang, tror jeg kommer til å hate den etterhvert...
Ellers nærmer det seg dåp her i hus, dåpen er om 2 uker faktisk, så nå må vi snart finne ut hvordan vi skal ha alt sammen. Vi har lokale, heldigvis, men noe mer vet vi ikke. Lurer på å ha en buffetlignene ting, men ikke helt sikker gitt. Må vel bestemme oss sånn egentlig.

Og hva vekta angår; vi er ikke venner! (midlertidig uvenner)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar