torsdag 26. januar 2012

Mor & barn

I dag har jeg testet ut mor og barn trening...
Det var en grei time med litt bevegelsestrening og litt styrke. Vi varmet opp med litt zumbainspirerte moves, for så å gå over til litt styrke av "jentedelene" som mage, bryst, rumpe og lår. Jeg kommer sikkert til å være støl i morgen, for det tar jo, men den treningen erstatter ingen av treningsdagene mine, det blir som et tillegg eventuelt. Men, det positive er jo at man får trent med barnet, og det er jo sosialt, og den biten kommer jeg gjerne igjen for :)

Ellers går jeg bare opp for tiden, sakte men sikkert. Begynner å bli drittlei hele greine, for mye trening og spise sunt, det funker tydeligvis ikke for kroppen min. Har spist moderate opp til normale porsjoner med mat, og null godteri siden dåpen, og trent regelmessig, og har allikevel gått opp. Kjempe motiverende! Gir bort den kroppen min på Finn snart...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar